احتمال محرومیت ۴ بازیکن استقلال در بازی با فولاد ترکیب احتمالی استقلال برابر فولاد در هفته بیست و هفتم | نسخه نکو برای بازگشت به صدر پخش زنده بازی منچستریونایتد و آرسنال در لیگ انگلیس (۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین استقلال و پرسپولیس در بین تیم‌های برتر آسیا + جدول برد پرگل پرسپولیس مقابل تیم ملی جوانان تاریخ و ساعت بازی استقلال و فولاد در لیگ برتر | جنگ صدر و قعر موج دستگیری‌ها در فوتبال | ازفعالان رسانه‌ای تا مدیران فوتبالی آلوز در تیررس پرسپولیس اورونوف از ایران رفت! متهمان پرونده فساد در فوتبال ایران به دادگاه رفتند جهانبخش: دوست دارم در یکی از لیگ‌های خوب اروپا بازی کنم نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آث میلان و کالیاری| برد قاطع در سن سیرو واکنش فدراسیون به فساد بزرگ در لیگ برتر نتیجه بازی پرسپولیس و هوادار+ ویدیو گل‌ها(۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳)| آقایی آل کثیر ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و هوادار(۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) ویدیو گل دوم پرسپولیس به هوادار با دبل آل کثیر | عیسی فرصت‌سوزی‌ها را جبران کرد (۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

ادعای سازمان لیگ درباره تقلب باشگاه استقلال| اسناد ارائه شده جعلی است!

  • کد خبر: ۱۲۹۴۴۹
  • ۲۱ مهر ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۵
ادعای سازمان لیگ درباره تقلب باشگاه استقلال| اسناد ارائه شده جعلی است!
سازمان لیگ مدعی شده باشگاه استقلال اسنادی تقلبی را در راستای کسب تبلغیات محیطی به این سازمان ارائه کرده و با وساطتت وزیر توانسته تا این جا با همان شرایط ادامه داده است.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، حسین آل اسحاق مشاور حقوقی سازمان لیگ فوتبال مدعی شده باشگاه استقلال در راه ارائه اسناد مربوط به تبلیغات محیطی دچار جعل سند شده است. او درباره این ماجرا توضیحاتی داده است: «باشگاه‌های ما صاحب تشکیلات نیستند. ما برای اجرای تبلیغات، به پرسپکتیو، بنرها، نصب LED و... نیاز داریم که این‌ها به یک مجری نیاز دارد. ما دلایل‌مان را گفتیم. مدیران عامل باشگاه ها، همگی با این تصمیم مخالفت کردند. منتهی به دلیل فشاری که باشگاه استقلال آورد و از حمایت وزیر هم استفاده کردند، اجرای تبلیغات محیطی به آن‌ها واگذار شد. طبق صورت جلسه ای، مقرر شد که باشگاه استقلال خودش این کار را انجام دهد. آن‌ها رقم‌های نجومی را در جلسه تعیین کردند که ما چند صد میلیارد درآمد خواهیم داشت و به طبع آن، به هر باشگاه چقدر درآمد خواهد رسید. سایر باشگاه‌ها بررسی‌های سازمان لیگ را پذیرفتند و با این کار مخالفت کردند.»

آل اسحاق در ادامه حرف‌هایش گفت: «قرار شد فقط باشگاه استقلال این کار را انجام دهد. قرارداد‌ها تنظیم و برای آن‌ها ارسال شد. طبق دستورالعمل‌های سازمان لیگ باید تضامین لازم را می‌گرفتیم. اعلام کردند که، چون ما یک باشگاه دولتی هستیم، نمی‌توانیم تضمین دهیم. در نتیجه مدیرکل حقوقی وزارت ورزش راهکار داد که از طریق یک کارگزار، نماینده استقلال معرفی شود.  کارگزار آن‌ها قراردادی را امضا کرد منتهی به این شرط که باشگاه استقلال این قرارداد را تضمین کند که با مهر و امضای خود باشگاه اینگونه نیز شد. قرارداد امضا شد و تضامین ملکی را نیز دادند. قرار شد بعد از اولین مسابقه، مبلغی را پرداخت کنند. متأسفانه اولین مرحله را که واریز کردند، سایر مراحل پرداخت نشد. سپس ما به سراغ تضامین آن‌ها رفتیم و فهمیدیم دچار اشکال بوده و جعلی است. ما با باشگاه استقلال وارد مذاکره شدیم که هم پرداختی‌ها انجام نشده و هم تضامین دچار مشکل است. متأسفانه دوباره تحت تأثیر فشار‌ها و ورود وزیر ورزش، جلسات متعددی را برگزار کردند که این مبلغ را پرداخت می‌کنیم و بازی را تا پایان فصل ادامه دهند. در انتهای فصل دوباره مدیران جمع شدند و جلسه تشکیل دادیم که این سهم باشگاه‌هاست و باید پرداخت شود. دوباره جلسه‌ای را در حضور وزیر ورزش برگزار کردند و در آنجا نیز صورت جلسه‌ای تهیه شد که قرارداد امسال نیز به استقلال داده شود و طلب‌ها مشخص شود تا آقای پولادگر ظرف یک هفته و به عنوان داور، تعیین کند میزان بدهی‌ها چقدر است. قرار بر این شد که باشگاه استقلال آن مبالغ را به حساب سازمان لیگ واریز کند و قرارداد جاری شود. دوباره قرارداد که بسته شد، متأسفانه باشگاه استقلال هیچ تضمینی نداده و یک ریال هم پرداخت نکرده است.»

این اظهارات درحالی نگاه‌ها را به سوی خود متوجه ساخته که مدیران باشگاه استقلال مدعی‌اند هیچ یک از اسناد ارائه شده از سوی آن‌ها به سازمان لیگ با مشکل مواجه نیست، اما حالا آل اسحاق از یک تقلب بزرگ رونمایی کرده که باید دید در نهایت آیا باشگاه استقلال محکوم خواهد شد یا اینکه به مانند قبل با وساطت وزیر ماجرا ختم به خیر خواهد شد؟!

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->